Professional maakt de tafel schoon in een vergaderruimte in een kantoor.

De schoonmaak van uw kantoren

Door voor de schoonmaak van uw kantoren een beroep te doen op Clean Power, bent u zeker dat elke ruimte brandschoon zal zijn. Een onmiskenbare troef voor uw bedrijfsimago ten aanzien van zowel uw klanten als uw personeel.

Personeel dat in de beste technieken opgeleid is.

Strikte en nauwgezette kwaliteitscontrole.

Naleving van de geldende normen.

Onze Customer Happiness Managers

Maak kennis met de mannen en vrouwen die leiding geven aan onze teams ter plaatse bij de klant, de schoonmaakprestaties organiseren en de kwaliteit van het geleverde werk controleren.

Anaïs Demanet
Customer Happiness Manager
Géraldine Bertrand
Customer Happiness Manager
Merve Karagöz
Customer Happiness Manager

Schoonmaak afgestemd op elke ruimte

Om de onberispelijke schoonmaak van uw kantoren te garanderen, houden we rekening met de verscheidene ruimten die moeten worden gereinigd, en met de specifieke kenmerken van iedere ruimte. Zo kunnen we bepalen welk type onderhoud er moet worden uitgevoerd, welk materiaal daarvoor het meest geschikt is, en hoe vaak de prestaties moeten worden uitgevoerd.

Gegarandeerde veiligheid

We besteden bijzondere aandacht aan de schoonmaak en ontsmetting van veelvuldig gebruikte ruimten (vergaderzalen, sanitaire voorzieningen ...) om de verspreiding van ziektekiemen te vermijden en om de absolute veiligheid van uw medewerkers en bezoekers in uw kantoren te waarborgen.

Respect voor mens en milieu

We engageren ons er niet alleen toe om onze verplichtingen in het kader van de naleving van de geldende normen perfect na te komen, maar geven ook de voorkeur aan ecologische technieken, producten en uitrustingen.

Vrouw die een rolluik afstoft in een kantoor.

Kantoren schoonmaken: waarom?

Nette kantoorruimtes in uw onderneming zijn gunstig voor uw imago bij externe en interne partners. Een kantooromgeving die regelmatig wordt schoongemaakt, geeft uw klanten en bezoekers meer vertrouwen in de kwaliteit van de producten of diensten van uw onderneming.

Bovendien is de netheid van de kantoren een van de voornaamste criteria voor het welzijn op het werk. Een schone omgeving is bevorderlijk voor de gezondheid en levenskwaliteit van uw personeel en daardoor ook voor hun motivatie en productiviteit.

Waarom met professionals werken?

Wanneer u het onderhoud van uw kantoren aan een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf zoals Clean Power uitbesteedt, biedt dat veel voordelen:

  • ons onderhoudspersoneel is professioneel opgeleid in de beste schoonmaaktechnieken en het gebruik van schoonmaakproducten, - wagens en -materiaal. Ze weten perfect hoe ze uw onderneming moeten onderhouden, ongeacht het type ruimtes, oppervlakken of vloeren. Zo bent u er zeker van dat uw kantoren en werkruimtes echt efficiënt worden schoongemaakt.
  • uw vaste Customer Happiness Manager organiseert en superviseert het werk van onze technici, ziet toe op de kwaliteit van hun prestaties en staat in voor de volledige logistiek rond de schoonmaak van uw kantoren. Hij of zij zorgt er onder meer voor dat de schoonmaakproducten en het juiste materiaal, in perfecte staat, voorhanden zijn.
  • u kunt erop rekenen dat volgens de beste praktijken en geldende normen wordt schoongemaakt, met milieuvriendelijke producten van hoge kwaliteit.

Hoe de schoonmaakbehoeften voor uw kantoren inschatten?

De schoonmaak van een bedrijfsruimte zoals een kantoor vraagt meer tijd, techniek en aandacht dan u op het eerste gezicht denkt. We moeten immers rekening houden met het aantal schoon te maken ruimtes, de eisen die u stelt en de specifieke aard en gebruiksintensiteit van elke ruimte. Die factoren bepalen de hoeveelheid schoonmaakwerk en de frequentie ervan. Daarnaast spelen we in op elementen die verband houden met het bedrijfsleven: bedrijfsevenementen, ongunstige weersomstandigheden, tijdelijke inrichting van de ruimtes of defecte installaties.

Schoonmaak afgestemd op elke ruimte en oppervlak

In de kantoren van een onderneming komen dagelijks vele werknemers en bezoekers over de vloer. Elk kantoor moet uiteraard kraaknet zijn, maar we besteden bijzondere aandacht aan de schoonmaak en ontsmetting van de gemeenschappelijke ruimtes en plaatsen waar veel passage is, zoals het onthaal, eetruimtes, vergaderzalen en sanitaire voorzieningen. Dankzij deze grondige schoonmaak wordt de verspreiding van ziektekiemen, bacteriën en virussen voorkomen, zodat al uw medewerkers en bezoekers zich perfect veilig voelen in uw kantoren.

Concreet voeren onze professionele medewerkers de volgende taken uit:

  • zorgvuldig afstoffen: van het kantoormeubilair tot de werkoppervlakken, over de stoelen en fauteuils, we verliezen geen enkel detail uit het oog.
  • hygiëne van het werkmateriaal: we zorgen ervoor dat de computers, toetsenborden en schermen grondig worden ontsmet en dragen zo bij aan een gezonde werkplek.
  • onderhoud van de vloeren: we vegen of stofzuigen de vloeren, waarna we vloerbedekkingen die niet uit textiel bestaan nat reinigen. Zo garanderen we een brandschone werkomgeving.
  • ontsmetting van contactoppervlakken: deurgrepen, liftknoppen, leuningen en andere contactoppervlakken worden zorgvuldig onderhouden en ontsmet voor meer gemoedsrust.
  • voorbereiding van de vergaderzalen: we schikken de stoelen, maken de vuilbakken leeg, vullen eventueel de koffiemachines of dranken aan, zodat uw werknemers efficiënter kunnen werken.
  • onberispelijk sanitair: we staan in voor het reinigen en desinfecteren van de sanitaire voorzieningen, inclusief lavabo’s, kranen, spiegels, toiletten en douches als die er zijn. We vullen ook regelmatig het toiletpapier, de handdoekjes en de zeep aan.

Een aangepaste schoonmaakfrequentie

  • De hierboven beschreven werkzaamheden worden verricht volgens een frequentie die we samen overeenkomen en contractueel vastleggen in een bestek.
  • Het schoonmaken van ramen, de bovenkant van kasten, deuren en glazen scheidingswanden wordt eerder occasioneel ingepland; daarvoor verwijzen we naar ons hoofdstuk schoonmaken van ramen. Hetzelfde geldt voor het ontstoffen en wassen van radiatoren, brandblussers en vensterbanken.
  • Als u dat wenst, staan onze professionele medewerkers in voor het goede onderhoud van lichtarmaturen en plinten, het ontstoffen van ventilatie- en verwarmingsroosters, en zelfs voor het reinigen van vloerbekleding van het type vast tapijt met tapijtshampoo.
  •  

Wat is de prijs van kantoorschoonmaak per m² ?

De prijs die het schoonmaakbedrijf u zal aanrekenen voor het onderhoud van uw ruimtes wordt zelden of nooit in m2 uitgedrukt. Want, zoals u hierboven kon lezen, is de schoonmaak van kantoren een professionele en complexe taak die wordt afgestemd op de specifieke kenmerken van uw activiteit. En hoewel de prijs uiteraard afhangt van de grootte van de schoon te maken oppervlakken, spelen ook andere criteria een rol, zoals het aantal ruimtes, het aantal personen dat dagelijks aanwezig is, de gewenste schoonmaakfrequentie, het tijdstip (‘s morgens vroeg, ‘s avonds laat, tijdens het weekend ...), en de extra prestaties die u eventueel door ons wilt laten uitvoeren.

Neem gerust contact met ons op om een idee te hebben van de prijs voor uw specifieke situatie. We bekijken samen uw aanvraag en bezorgen u een offerte en gedetailleerd bestek.

Neem contact met ons op

Ontdek onze andere diensten

iso26000

ISO 26000

Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Meer informatie
iso14001

ISO 14001

Gecertificeerde milieuprestaties.

Meer informatie
Vrouwelijke schoonmaakprofessional stofzuigen tussen bureaus.

Correct tegemoetkomen aan uw behoeften en eisen, dat is ons doel.

Vul ons contactformulier in, zodat we ons een optimaal beeld kunnen vormen van uw wensen.

Neem contact met ons op
Neem contact met ons op voor een
schoonmaakservice van uw kantoren
©2024 Clean Power - BTW BE0455.485.373 - Alle rechten voorbehouden